Potpisana dva nova ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda; za unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja i daljnje unaprjeđenje kvalitete pravosuđa

Slika /slike/vijesti naslovnica/ESF .png

Ministarstvo pravosuđa i uprave potpisalo je dva ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda kroz program Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. ukupne vrijednosti 52.881.749,06 kn.

Ugovori su potpisani između Ministarstva pravosuđa i uprave (korisnik), Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike (Upravljačko tijelo) i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (posredničko tijelo razine 2).

Daljnje unaprjeđenje kvalitete pravosuđa kroz nastavak modernizacije pravosudnog sustava

Za projekt „Daljnje unaprjeđenje kvalitete pravosuđa kroz nastavak modernizacije pravosudnog sustava“ Ministarstvu je dodijeljeno 48.700.529,84 HRK.  Projekt će se provoditi do 31. svibnja 2023., a partner na projektu je Pravosudna akademija.
Projekt je usmjeren prema daljnjem unaprjeđenju korištenja IT tehnologija u pravosuđu i unaprjeđenju kompetencija i znanja službenika i pravosudnih dužnosnika. Ciljana skupina su suci, državni odvjetnici i zamjenici državnih odvjetnika, službenici u pravosudnim i kaznenim tijelima Ministarstva pravosuđa i uprave, probacijskim uredima.  Glavne komponente u okviru kojih će se provoditi aktivnosti su: daljnje unaprjeđenje korištenja IT tehnologija u pravosuđu i unaprjeđenje kompetencija i znanja službenika i pravosudnih dužnosnika.

 „Daljnje unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja ZUP III“

Drugi Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava ukupne vrijednosti 4.181.219,22 kuna dodijeljen je za provedbu projekta „Daljnje unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja (ZUP III)“ kojim se nastavlja razvoj i daljnja uspostava ZUP IT sustava koji je razvijen u okviru projekta EU IPA FFRAC 2012 Razvoj i implementacija IT sustava za nadzor Zakona o općem upravnom postupku (ZUP) koji je uspješno dovršen u ožujku 2018. godine.

Ministarstvo pravosuđa i uprave u okviru novog projekta (ZUP 3) želi omogućiti fizičkim i pravnim osobama, strankama u upravnim postupcima praćenje statusa njihovih upravnih predmeta.  Stoga će se ovim projektom ZUP IT sustava dograditi tako da osigurava primanje potrebnih podatak iz sustava uredskog poslovanja javnopravnih tijela, sustav će se povezati sa sustavom e-Građani i omogućiti dostavu informacija o stadijima postupka u osobne korisničke pretince (OKP) odnosno poslovne korisničke pretince (PKP).

Realizacijom ovog projekta u ZUP IT sustav podatke o upravnim postupcima unosit će, uz ministarstva, županije i grad Zagreb koji već koriste sustav, i druge državne upravne organizacije, druga državna tijela,  tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravne osobe s javnim ovlastima poput Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Hrvatski zavod za zapošljavanje te agencije.

U projektu ZUP 3 za rad u sustavu će biti educirano minimalno 1.100 službenika, dok će za ostale korisnike bit će razvijeno e-učenje.

Pisane vijesti