Svečano otvaranje zgrade pravosudnih tijela u Metkoviću

U Metkoviću je u petak, 23. rujna 2016 godine održana svečanost povodom otvaranja zgrade pravosudnih tijela

Zgrada je rekonstruirana za potrebe smještaja Općinskog suda u Dubrovniku, Stalne službe u Metković, Prekršajnog suda u Dubrovniku, Stalne službe u Metkoviću te Općinskog državnog odvjetništva u Dubrovniku, Stalne službe u Metkoviću.
 
Prisutnima se tom prilikom obratio ministar pravosuđa Ante Šprlje, a svečanosti su, između ostalih, prisustvovali i Glavni državni odvjetnik Republike Hrvatske Dinko Cvitan, zamjenica gradonačelnika koja obnaša dužnost gradonačelnika Grada Metkovića Katarina Ujdur, zamjenik Nikola Grmoja, načelnik Policijske postaje Metković Dragan Sršen te ravnatelj Državne geodetske uprave Danko Markovinović.
 
Vlada Republike Hrvatske 19. prosinca 2008.  godine donijela je Odluku o kupnji nekretnine za potrebe smještaja pravosudnih tijela u Metkoviću.
 
Poslovno-stambena zgrada neto površine 2.704,00 m2 rekonstruirana je i prenamijenjena u poslovnu zgradu. Rekonstrukcijom i dogradnjom zgrade obuhvaćena je dogradnja arhiva, sanacija konstrukcije, izvedba novog krovišta s pokrovom, toplinska fasada i staklena fasada prizemlja, novi aluminijski prozori, unutarnja drvena stolarija, a od instalacija: vodovod i kanalizacija, priprema tople vode, standardne elektroinstalacije za poslovne zgrade, vatrodojava, videonadzor i sustav grijanja i hlađenje putem dizalice topline.
 
S izvođenjem radova započelo se 23. rujna 2011. godine, a uporabna dozvola ishođena je 25. kolovoza 2016. godine.
 
Energetski certifikat zgrade je C, a ukupan broj službenika koji će biti smješten u zgradi je 64. Dio zgrade koristit će i Državna geodetska uprava (otprilike 370 m2).
 
Zgrada bruto površine 3.158,00 m2,  površine zemljišta 2.848,00 m2 te neto površine  2.704,00 m2 kupljena je od prodavatelja „OŠTROVICE“ d.o.o., Mlinište, Bijeli Vir 13, kupoprodajne vrijednosti  13.388.000 kuna, s uključenom projektnom dokumentacijom te ishođenom Građevinskom dozvolom.
 
Ministarstvo pravosuđa zatražilo je 8. siječnja 2015. godine izmjenu projektne dokumentacije od projektanta radi usklađivanja projekta s protupožarnim propisima u ukupnom iznosu 50.000 kuna.
 
Predviđeni završetak trebao je biti 600 dana od uvođenja u posao, međutim, završetak je kasnio zbog nedostataka projektne dokumentacije te vrlo lošeg stanja građevine.
Projektna dokumentacija u nekim elementima nije izrađena u skladu sa zakonskim propisima te je Ministarstvo pravosuđa moralo u nekim dijelovima intervenirati, primjerice u arhivi su bili predviđeni podovi od parketa. Protupožarne propise projektirana zgrada nije mogla zadovoljiti, međutim prema uputi nadležnog inspektora Ministarstva unutarnjih poslova u Dubrovniku pronađena su alternativna rješenja koja zadovoljavaju protupožarne propise
Budući kako su stropovi i pregrade od gipsa izvedeni prije više od dvije godine radi vlage i promjena temperature dolazilo je od učestale pojave pukotina iako su zidovi obojani.
Nakon završetka radova zgrada je opremljena uredskim namještajem u vrijednosti od 237.694 kuna, najvećim djelom novim uredskim namještajem, a iskoristit će se i postojeći namještaj.

Pisane vijesti