Održana radionica za dobavljače uredskog poslovanja koji se žele povezati sa ZUP IT sustavom

Slika /slike/vijesti naslovnica/srpanj/ZUPIT_radionica.jpg

U okviru Projekta „Daljnje unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja ZUP III“ u ponedjeljak, 12. srpnja putem Microsoft Teams platforme održana je prva radionica za dobavljače uredskog poslovanja koji se žele povezati sa ZUP IT sustavom.

Na održanoj radionici dobavljačima su predstavljen je projekt ZUP IT. Projektom „Razvoj i implementacija IT sustava za nadzor Zakona o općem upravnom postupku“ (ZUP IT) 2018. g. razvijen je informacijski sustav za prikupljanje podataka o upravnim postupcima. U okviru tog sustava službenici koji vode upravne postupke unose podatke o pojedinačnom predmetu, bilježeći poduzete radnje i primijenjene institute. Sustav trenutno koriste sva ministarstva, županije i Grad Zagreb.

Cilj novog projekta „Daljnje unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja – ZUP III“ je unaprijediti postojeći sustav i omogućiti korištenje ZUP IT sustava korisnicima sekundarne skupine.

Stoga su dobavljačima tehničke karakteristike ZUP IT sustava, implementiranog servisnog sučelja, način povezivanja s istim te proces provedbe mjerenja, ocjenjivanja, usklađivanja i certifikacije kompatibilnosti servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja sa ZUP IT sustavom.

Uz to, na radionici je predstavljena nova Uredba o uredskom poslovanju koja osigurava daljnji razvoj digitalnih usluga i elektroničke komunikacije javnopravnih tijela.
 

Pisane vijesti | Projekti