Radionica za dobavljače aplikacija uredskog poslovanja koji se žele povezati sa ZUP IT sustavom

Ministarstvo pravosuđa i uprave provodi projekt „Daljnje unaprjeđenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja“.

U okviru Aktivnosti 1.2. u pripremi procesa certifikacije i dogradnje ZUP IT sustava s modulom za omogućavanje provjere kompatibilnosti i certificiranje servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja planirano je održavanje radionica na kojima će se zainteresiranim dobavljačima aplikacija uredskih poslovanja javnopravnih tijela pružiti sve potrebne informacije za povezivanje s dorađenim servisnim sučeljem ZUP IT sustava i za pristupanje certificiranju aplikacija uredskog poslovanja za povezivanje sa ZUP IT sustavom.

Po uspostavi sustava certificiranja na mrežnim stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave objavljivat će se informacije o tome koja rješenja su servisno usklađena i certificirana za rad sukladan javno objavljenom servisnom sučelju ZUP IT sustava.

Na najavljenim radionicama zainteresiranim dobavljačima aplikacija elektroničkog uredskog poslovanja, tehničke karakteristike ZUP IT sustava, implementiranog servisnog sučelja, način povezivanja s istim te proces provedbe mjerenja, ocjenjivanja, usklađivanja i certifikacije kompatibilnosti servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja sa ZUP IT sustavom.

Zainteresirani za sudjelovanje na radionici koja će se održati 12. srpnja 2021. putem Microsoft Teams meeting platforme dostavite na e-adresu: zup@mpu.hr najkasnije do 6. srpnja 2021.

 
 
 

Pisane vijesti