Radionica za dobavljače aplikacija uredskog poslovanja koji se žele povezati sa ZUP IT sustavom

Radionica za dobavljače aplikacija uredskog poslovanja koji se žele povezati sa ZUP IT sustavom (Projekt ZUP III, Aktivnost 1.2.)

U okviru Aktivnosti 1.2. Projekta „Daljnje unapređenje praćenja upravnog postupanja i odlučivanja (ZUP III)“  u pripremi procesa certifikacije i dogradnje ZUP IT sustava s modulom za omogućavanje provjere kompatibilnosti i certificiranje servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja planirano je održavanje radionica na kojima će se zainteresiranim dobavljačima aplikacija uredskih poslovanja javnopravnih tijela pružiti sve potrebne informacije za povezivanje s dorađenim servisnim sučeljem ZUP IT sustava i za pristupanje certificiranju aplikacija uredskog poslovanja za povezivanje sa ZUP IT sustavom. Po uspostavi sustava certificiranja na mrežnim stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave objavljivat će se informacije o tome koja rješenja su servisno usklađena i certificirana za rad sukladan javno objavljenom servisnom sučelju ZUP IT sustava.

Na najavljenim radionicama prezentirat će se zainteresiranim dobavljačima aplikacija elektroničkog uredskog poslovanja, tehničke karakteristike ZUP IT sustava, implementiranog servisnog sučelja, način povezivanja s istim te proces provedbe mjerenja, ocjenjivanja, usklađivanja i certifikacije kompatibilnosti servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja sa ZUP IT sustavom.

Molimo da nam prijavu za sudjelovanje na radionici koja će se održati 12. srpnja 2021. putem Microsoft Teams meeting platforme dostavite na e-adresu: zup@mpu.hr najkasnije do 6. srpnja 2021. godine kako bismo svim prijavljenima mogli dostaviti poveznicu za sudjelovanje na radionici, program i raspored radionice.